reklama

Neptún sa napapkal

Zasvietilo mi to vedľa seba, že ekonomickým perlám treba pomáhať a že najhoršie už je za nami, tak som si to spojil a došlo mi, ako to vlastne premiér myslí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Pôvodne som totiž podliehal ilúzii, že ekonomickou perlou je podnik, ktorý niečo užitočné ponúka a je po tom taký dopyt, že keď si tento podnik chce kúpiť nový stroj alebo novú technológiu, nemusia sa mu na to všetci ostatní povinne skladať v daniach.

Ale som sa veru mýlil. Ekonomickou perlou je podnik, ktorý, ak sa má na trhu udržať, potrebuje pravidelnú infúziu z verejných peňazí, ale vie sľúbiť, že keď bude o svoje miesto na trhu bojovať jeho politický výsadok, niečo mu z tej infúzie nakvapká naspäť. Veď ono sa to zase vráti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto zmysle sa naozaj zdá, že premiér už má najhoršie za sebou. Sponzorské investície vyzerajú byť vrátené fakt veľkoryso a keď tak pozerám, že čo sa chystá v energetike a v zdravotníctve, už by dokonca mohlo byť pohodlne zarobené aj na ďalšiu kampaň dopredu.

Akurát mi furt vŕta v hlave, že keď Neptún vydusí všetok planktón, čo potom budú papať tie jeho perlorodky. V príbuznom odvetví sa väčšinou začnú žrať navzájom.

Radoslav Procházka

Radoslav Procházka

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zakladateľ Siete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu