reklama

ALFA - Volebný systém. Sexy or not?

Priznám sa, že som tam pôvodne mal veci, ktoré boli vyslovene že sexy a dali sme ich potom von. Z dvoch dôvodov: autenticita, kompetentnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Prichytil som sa totiž pri tom, že tam niektoré veci mám iba preto, lebo si myslím, že by sa ľuďom mohli páčiť, ale vnútorne s nimi stotožnený nie som. Tak som sa zamyslel, povedal si, že to potom celé nemá význam a rozhodol sa, že radšej budem vždy predkladať iba to, čo by som si naozaj prial, aby prešlo a hotovo. Dosť sa tým človeku uľahčí vnútorná komunikácia s pokušením chcieť sa páčiť každému.

A tiež sme si potom v takom širšom kruhu povedali, že aj na úkor prvoplánovej zrozumiteľnosti chceme zostať hlasom kompetentnosti. Neskromné, viem, ale takto to je, takú ambíciu máme. Radšej niečo, čo nechytí za srdce hneď na prvý pohľad, ale môže fungovať a reálne pomôcť, ako niečo iba preto, že je po tom momentálne dopyt.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veď posúďte sami:

Volebný systém ALFA

Radoslav Procházka

Radoslav Procházka

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zakladateľ Siete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu