reklama

Veštby a odporúčania pre rok 2012

V priebehu sviatočného obdobia si človek dopraje rôzne kratochvíle, na ktoré mu vo všedných dňoch nezostáva síl. Ja som sa odhodlal na lesklý časopis. Volá sa Valika a hľa, čo všetko som tam našiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dnes veští Mariangela (http://www.youtube.com/watch?v=YMuxtK5vnh0)

V úvodnom kvartáli roka Vás čaká niekoľko dôležitých rozhodnutí. V kariére síce budete prácne hľadať smer, ale v súkromnom živote sa pred vami otvoria rôzne mosty. 99 percent vašej energie venujete obyčajným veciam, aby ste napokon na konci prvej marcovej dekády to zvyšné jedno, ktoré vám zostane pre výlet za hranice všednosti, využili na prekvapivé rozhodnutie pre Barana s osudovým znamením desiatky na čele.

Numerologické okienko:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kľúčovým dátumom celého roka je 21.12. 2012. Iste sa pýtate, prečo si autori najslávnejšej paštéty nevybrali dátum, ktorý sa ponúka viac, 20.12.2012. No asi to nebude náhodou. Tajomstvo Vašej spokojnosti totiž spočíva v jednoduchej aritmetickej operácii: ak od 2112 odpočítate 2012, dostanete desať na druhú, čiže desiatku na dvojke. A je to. (http://www.youtube.com/watch?v=kGpE7sDrgds)

Mini Ch. Fotroff radí:

Milý Fotroff, ocitla som sa v ťažkej situácii. Pred pár týždňami som prišla bývať do hlavného mesta, sama, priateľa ešte nemám. Odkedy som tu, nedajú mi muži (a dokonca ani ženy) pokoj. Každú chvíľu mi kdejaký bajúzatý chlap ponúka platinové šperky, vraj hodnota, ktorá pretrvá, mladí muži si kvôli mne vypchávajú rozkrok ponožkou, iní len sklonia hlavu trochu nabok a žehnajú mi na čelo. Jedna žena dokonca chcela, aby sme to spolu robili pre deti. Mama mi síce hovorila, že idem do hniezda hriechu, ale toto som naozaj nečakala. Ako sa ubrániť a pritom nikoho neuraziť viac, ako je nutné? Silvinka

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milá Silvinka,

preto si prišla do hlavného mesta, aby si v sebe našla nové obzory. Nenechaj sa spútať konvenciami vidieka, ktorý si nechala za sebou. Pozri, istotu, že ťa ten tvoj v istej chvíli nezačne odpočúvať, nebudeš mať nikdy, ale ak nebudeš riskovať, užijú si život, ktorý bol pripravený pre teba, iní. Vyjdi za hranice svojich niekdajších predstáv, vydaj sa na územie, o ktorom si si nikdy nemyslela, že ho budeš chcieť prebádať, daj príležitosť dobrodružstvu, ktoré ti okolie bude vyhovárať. No a čo že sa popáliš, koľké už sa popálili pred tebou a koľké sa ešte popália, tak to má byť.

Ak však chceš predvídateľnú, nudnú starostlivosť, ak namiesto bunga bunga zážitkov, keď budeš mať večer pocit, že si zachránila svet, ale ráno si nebudeš vedieť spomenúť pred čím, chceš radšej istotu poctivého mumáka, nájdi si muža tesne pred štyridsiatkou, mierne plešivejúceho a mierne prešediveného, okuliare výhodou, a okrúžkuj si ho. Len trvaj na tom, aby jeho reč bola jasné áno-nie, čiže jednotka a nula, píše sa to takto: 10. To sú zároveň čísla dvojkovej sústavy, pre detaily konzultuj vyššie s Mariangelou a redakčným numerológom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale mám pre vás aj jednu vlastnú radu, na základe osobnej skúsenosti, doslova z prvej ruky: ak v istom časovom úseku prekročí vaša spotreba tekutého kvaseného ovocia rozumnú mieru, nepokúšajte sa zahasiť sviečku naslineným prstom, mohol by vám vzbĺknuť. ŠNR 2012!

Radoslav Procházka

Radoslav Procházka

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zakladateľ Siete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu