reklama

Chateau Narkozy, bobuľový výber

Vypovedané slovo ani párom volov nevezmeš späť, veru tak. Preto si za fakt, že ma môj predvolebný hrozienkový lapsus révélateur prenasleduje kade chodím, môžem len ja sám. A rovnako si len ja sám môžem aj za to, že si ho mnohí ľudia spojili s inou predstavou, než s akou sa spájal v mojej neprezieravej gebuli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bez vlastných zásluh som sa však dostal do sobotňajších úvah denníka SME, v zmysle ktorých by som sa napokon i ja mal stať hrozienkom. Tak to je omyl, taká rýchla a taká prísna tá karma predsa len nebude.

Ono totiž podstatou toho, čo som Martinovi Hanusovi a Jožovi Majchrákovi v tom rozhovore pre .týždeň povedal, nebol hrozienkový výber, ale téza, že pravica potrebuje svoju ponuku občanom sprehľadniť, nie zneprehľadniť.

Ale na to všetko má čas, teraz podľa môjho skromného úsudku nič nepotrebuje viac, než dopriať sebe i svojim potenciálnym voličom oddych, oddych od seba samej. Jednoducho potrebuje prestať neustále sa skúmať v zrkadle, rozhutujúc, či si von oblečie to alebo hento. Ja preto zostávam doma, v rozgajdaných bielych teplákoch. 

Radoslav Procházka

Radoslav Procházka

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zakladateľ Siete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu