reklama

Retrovláda

V samovládnom programe ma zaujalo viacero vecí, na dve som sa aj spýtal na výbore. Vecne príslušný člen vlády ma ubezpečil, že môžem zostať pokojný, ani jednu z nich vláda v skutočnosti realizovať nechce, akurát si ju dala do programu. O to lepšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ale na viaceré ďalšie som sa spýtať neodvážil. Posúďte sami:

„Vláda presadí komplexnejší a viac systémový prístup k plneniu niektorých funkcií štátu. Ide najmä o (...) funkciu organizácie a riadenia vzťahov vnútornej štruktúry spoločnosti." Mňam.

Alebo: „Vláda vyslovuje politickú podporu strategickému vládnutiu ako základnému predpokladu uplatnenia tohto inštitútu." Ptydepe.

Ja fakt nechcem byť škriepny, nikdy som nebol, a tejto vláde úprimne želám, aby bola v správe štátu úspešná. Ja som v prvom rade jeden z občanov a daňovníkov, takže kompetentná vláda je aj v mojom vlastnom záujme. V skratke, čím lepšie, tým lepšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale hento, čo tam píšu, to je retro jak z osemdesiateho druhého, taká zväzácko-schôdzová verzia tejto odhodlanej pesničky (http://www.youtube.com/watch?v=lCKOvmqdWfo). Tak len tak potichu dúfam, že rovnako ako kvázi-dovolanie prokurátora v trestnom konaní, aj toto je len také ozdobné, krepové boa.

Radoslav Procházka

Radoslav Procházka

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zakladateľ Siete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu